dissabte, 13 d’agost del 2016

13 d'agost de 2016 - Arribem a les illes Gili!

Hola a tothom!!!

En el dia d'avui deixàvem Bali enrere per anar a un lloc del qual molta gent ens ha parlat: les illes Gili. Són tres illes petites que estan al nord-oest de l'illa de Lombok (Lombok està a l'est de Bali): Gili Trawangan (o Gili-T), Gili Air (o Gili-A) i Gili Meno (o Gili-M). Quan vam decidir de venir a les Gili em vaig estar informant per saber quina d'elles triar i el que vaig trobar va ser que la Gili Trawangan és una barreja entre Mallorca i Ibiza, és l'illa més gran i la que ofereix molta més festa (de fet és on van molts joves autralians de festa), Gili Air és una mica com Menorca (ofereix més calma que l'anterior) i Gili Meno és com Formentera (menys serveis i més calma encara). Així que després de llegir i parlar amb gent que ha vingut aquí ens vam decidir per Gili Air.

Ahir havíem reservat un pack de transport fins al port i bitllet per les Gili a una agència de les mil que hi havia a Ubud i ens venien a buscar a l'hotel a les 7:00, això implicava aixecar-se d'hora! l'esmorzar ha començat a les 6:00 així que al menys hem pogut omplir l'estómag i acomiadar-nos de l'hotel on hem dormit tots aquests dies, aquí us poso un parell de fotos de l'hotel.

A les 7 i poc ens han vingut a recollir, hem anat recollint a més gent i ens hem posat en camí cap a un dels ports de Bali, Padang Bai (el trajecte ha durat una horeta i mitja més o menys), allà ens han fet esperar una horeta fins que ha arribat el nostre vaixell, han pujat totes les maletes i cap a les illes!

Al vaixell hem hagut d'anar separats i jo m'he assegut al costat d'una noia que resulta que era madrilenya i no hem parat de xerrar durant tot el camí fins a Lombok, que era la seva parada. Ella i el seu marit s'han baixat i hem sortit rumb cap a Gili Air, la nostra parada! Ara venia una part complicada, recollir les motxilles! xD

Ja al port hem comprat el bitllet de tornada a Bali pel dia 16 en el vaixell del migdia (aquesta vegada al port de Kuta, que està molt a prop de l'aeroport de Denpasar) per així no haver de preocupar-nos i ja hem fet via cap al nostre hotel, que està al nord de l'illa, just a l'altra punta del port. Després de caminar uns 20-25 minuts (amb les super motxilles, el Pablo ha dit que semblaven marines fent un desembarcament) hem arribat, ens hem posat els banyadors, hem agafat els llibres i cap a la piscina i la platja!!

Hem sopat (jo m'he menjat un peix enorme a la planxa, gambes i calamars per uns 10€ al canvi! això és el paradís!!), no sé com no he explotat de tant de menjar! ens hem fet un banyet, llegir, descansar una mica, veure la posta de sol, sopar i a dormir!!! quin canvi de ritme després de tots aquests dies!

I a les 21:30-22:00 tots a dormir fins demà!!!!

Un petó a tots!!!

PD: Sabem que ens esteu llegint eh? no tingueu por a fer comentaris!!! jejeje
PD2: Xevi, moltes gracies pels consells, els escarpins son imprescindibles per poder gaudir de la platja!!